Skip to main content

How to wink ?

19343_104243566262334_100000300741962_101268_215362_n_large



Annyeong yeorobun ! Hari ini saya rasa sebak sebab kawan saya akan berpindah sekolah. Apa-apa pun hidup harus diteruskan.

Dan saya ada cara nak menceriakan hati saya sekejap. Munirah Karim even aku tak berapa nak rapat dengan kau, kau salah seorang kawan yang aku tak kekok bila dengan kau.

So, what we are going to do is.. wink! Lot of winks!

Things you'll need:
Two eyeballs.

1.Look at yourself in the mirror with both eyes open to practice.

2.Close one eye quickly. If you can't do one side, try the other. Do which ever side feels more comfortable.

3. Practice getting one eye as close to closing as possible if you can't get it shut all the way. Don't get frustrated if you can't get it there; it may just take you a while.

4. Close one eye and hold it with your hand if you still can't wink. Practice this until you can keep your eye closed even after you've released it from your hand.

5.Try winking the other eye once you get one eye down. With enough practice you'll be able to wink one eye at a time quickly one after the other.

6. Make sure, by checking yourself out in the mirror, that you aren't squinting or making a weird face when you wink. Practice winking until you look normal and natural doing it.

7. Try out your new wink on a friend. You'll be able to see by the expression on his face whether you've done it correctly, or if you still need more work.

Senang jew. Ada satu time ni kawan aku wink kat aku. Perempuan je pon. Itu belum Jaejoong yang wink kat aku. My JJ !

Tumblr_lw2cdwl3mn1qlccy4o1_500_large

Kalau dah nama artis, tak jadi macam mana pun wink mereka tetap orang kata comellah. Tak kisahlah kalau mata antunna semua sepet ke besar ke. Mostly lah aku tgk Korean and Japanese wink lawa!

Tumblr_lnrgckwdag1qjotvy_large
Tumblr_lnp4dfx90v1qjoqpzo1_500_large
Tumblr_ln3eektnex1qhpf9yo1_500_large

yelah girl pulak. 

Tumblr_lcpl39p55d1qf87r6o1_400_large
Tumblr_lw64f7jwzq1qk8q8ho1_500_large
20110723_tara_jiyeon_large

 cute day from cute people 

Un niƱo curioso...

Comments

sesape je said…
huhu..JJ ko x thu wink la..ko ajr la dye

Popular posts from this blog

Bachelor of Computer Science (Hons) Multimedia Computing - UiTM Jasin

Assalamualaikum! Tahniah kepada rakan-rakan degree dengan result exam yang hari tu tuu. Saya punya result berubah 0.01 je daripada sem lepas punya. HAHAHAHA kelakarkan. My last post is about penerapan UiTM, and this post is about me getting into the fifth semester of my degree's journey. OMG time flies so fast. So, taking this course has been my goal since Diploma because i like multimedia. Photoshop, Flash, Premiere Pro, etc. Yes, in degree we did learn and explore more about the software. I used Blender to create a mushroom, a city and stuff. It is my thing and I don't regret this. People ask if we need to be excellent in drawing. Nahh, I am a bad illustrator. My sister is such a great illustrator. She can draw any vector shape. She does not know how to draw a scenery. For me, taking this course is you have to play with your creativity and hardwork because a good outcome wont come without it. I am myself is not a creative person at all. To compare this course with oth...

CS110 Sains Komputer

Hello2 semua! Hari ini saya nak bagi talk pasal Diploma Sains Komputer. Because I met so many juniors on Twitter. But tak dapat lah interview sorang2 kan. Kalau dia orang bijak, dia orang lah approach kita. Kan? So, I'm going to start with plan of study.  Well, so if you guys take a look on the pictures above, korang tahu lah subject apa yang korang akan ambil. Semester 1 - 3 memang kena koku. haha Nasib baik saya lepas koku sem 1 and 2, kalau tak repeat koku lah jawabnya. Confession: Saya repeat paper MAT133.   malunyaaaa haha abaikan unpopular confession tu. Apa lagi ek. hah! Masa sem 1 subject killer adalah Account. Sem 2 pulak Economy. Sem 3 pergh pergh pergh Management. OTL *le cries* Sem 4 and 5 dah tak ada subject macam tu. Macam tu paham kan? Hah... Nanti ada subject elective. Ni semua kau orang akan didedahkan oleh PA (Advisor) masing-masing. Jangan risau. Senior pun ramai. Apa lagi ek? urm Kalau ada apa2 soalan boleh pm dekat Fb or...

Z.U.F.F.A

LIKE A BOSS Assalamualaikum. Hari Ahad yang mulia ini saya nak ceritakan pasal my new superb branded (branded ke) gang. Yeah. Start form 4 ni lah kami baru mula rapat. Kalau tahun-tahun sebelumnya, kami saling tidak mengenali atau lebih detail lagi tak rapat langsung. Dalam cerita keakraban kami ni, kami siap tempah baju gang. Woah! Itu semua kerja FIZA . Dia yg rancang baju. Saya dan lain-lain hanya tukang membeli. Cerita pasal Z.U.F.F.A. It stands for Z: ziqah, U: umi , F: fika . F: fiza dan A: aina . Saya berharap hubungan persahabatan kami ini berkekalan hingga syurga. Insya-Allah. Masa ujian tara hari tu, dengan berkat sokongan mereka, saya dapat habiskan 400 meter. Yelah saya tak pernah berlari 400 meter.  I'm very sure that every single person in this world have this kind of friendship. Even saya ada kawan baru, saya tetap tidak pernah lupa dengan semua orang yg pernah menjadi sahabat saya dan mereka akan sentiasa menjadi sahabat saya.