Skip to main content

Bintang KPOP pertama yg aq jumpe~~


Rajah 13.1


Rajah 13.2



SUPER JUNIOR!!!
WE ARE SUPER JUNI~~OR!!!





hahaha...inilah groupnyew...group nie adw 13 org... wlaupon sorang drpd nyew tlah...korang tau kan.. aq ttp nk org tau SUPER JUNIOR 13 members!! aq start mint kpop mse form 2... klo anda tnye mengapa..smpai skunk.. sye x tau jawapannyw.. sumenyew brlaku sekelip mata!! haha

nie mungkin gara2 AIZAN... wakaka... dongsaeng a.k.a kwn sye!! die jek yg mint KPOP mse tu!!
then then then then tersampok kt aq...

Super Junior ... eeeee mls aq nk citer... ustazah aq kate dose klo minat artis... OTTOKAE??
x kan nk upewkan..bende alah nie susah nk tinggalkan... x caye?? caye lah... ko tnye ler aq... aq dh cube..tpi x leh.. mcm org tagih dadah..igt sng2 jeke nk henti... klo dh msok pusat pemulihan pon adw yg still ketagih... nk uat cam ne??

Super Junior nie adw sub group
-SJT
-SJM
-SJKRY
-SJH
yg special nye dkt SJM adw due org mamat cina tambahan iaitu ZHOUMI (rajah 13.1) and Henry (rajah 13.2)

antara due org tu ....aq tersangkut kt Zhoumi..tpi klo aq uat banci..mmg ramai org suke Henry klo nk dibandingkan nan Zhoumi.. i dont know why(SISTAR SHADY GIRL)

aq nk tulis agi pasal bias aq lak.. but tunggu utk post akn dtg!!

ANNYEONG!!







Leader!!



2nd member~~



3rd member~~



4th member~~



5th member~~



6th member~~



7th member~~



8th member lead dance~~



9th member~~



10th member~~



11th member~~



12th member~~



our maknae~~

Comments

Popular posts from this blog

Bachelor of Computer Science (Hons) Multimedia Computing - UiTM Jasin

Assalamualaikum! Tahniah kepada rakan-rakan degree dengan result exam yang hari tu tuu. Saya punya result berubah 0.01 je daripada sem lepas punya. HAHAHAHA kelakarkan. My last post is about penerapan UiTM, and this post is about me getting into the fifth semester of my degree's journey. OMG time flies so fast. So, taking this course has been my goal since Diploma because i like multimedia. Photoshop, Flash, Premiere Pro, etc. Yes, in degree we did learn and explore more about the software. I used Blender to create a mushroom, a city and stuff. It is my thing and I don't regret this. People ask if we need to be excellent in drawing. Nahh, I am a bad illustrator. My sister is such a great illustrator. She can draw any vector shape. She does not know how to draw a scenery. For me, taking this course is you have to play with your creativity and hardwork because a good outcome wont come without it. I am myself is not a creative person at all. To compare this course with oth...

CS110 Sains Komputer

Hello2 semua! Hari ini saya nak bagi talk pasal Diploma Sains Komputer. Because I met so many juniors on Twitter. But tak dapat lah interview sorang2 kan. Kalau dia orang bijak, dia orang lah approach kita. Kan? So, I'm going to start with plan of study.  Well, so if you guys take a look on the pictures above, korang tahu lah subject apa yang korang akan ambil. Semester 1 - 3 memang kena koku. haha Nasib baik saya lepas koku sem 1 and 2, kalau tak repeat koku lah jawabnya. Confession: Saya repeat paper MAT133.   malunyaaaa haha abaikan unpopular confession tu. Apa lagi ek. hah! Masa sem 1 subject killer adalah Account. Sem 2 pulak Economy. Sem 3 pergh pergh pergh Management. OTL *le cries* Sem 4 and 5 dah tak ada subject macam tu. Macam tu paham kan? Hah... Nanti ada subject elective. Ni semua kau orang akan didedahkan oleh PA (Advisor) masing-masing. Jangan risau. Senior pun ramai. Apa lagi ek? urm Kalau ada apa2 soalan boleh pm dekat Fb or...

Z.U.F.F.A

LIKE A BOSS Assalamualaikum. Hari Ahad yang mulia ini saya nak ceritakan pasal my new superb branded (branded ke) gang. Yeah. Start form 4 ni lah kami baru mula rapat. Kalau tahun-tahun sebelumnya, kami saling tidak mengenali atau lebih detail lagi tak rapat langsung. Dalam cerita keakraban kami ni, kami siap tempah baju gang. Woah! Itu semua kerja FIZA . Dia yg rancang baju. Saya dan lain-lain hanya tukang membeli. Cerita pasal Z.U.F.F.A. It stands for Z: ziqah, U: umi , F: fika . F: fiza dan A: aina . Saya berharap hubungan persahabatan kami ini berkekalan hingga syurga. Insya-Allah. Masa ujian tara hari tu, dengan berkat sokongan mereka, saya dapat habiskan 400 meter. Yelah saya tak pernah berlari 400 meter.  I'm very sure that every single person in this world have this kind of friendship. Even saya ada kawan baru, saya tetap tidak pernah lupa dengan semua orang yg pernah menjadi sahabat saya dan mereka akan sentiasa menjadi sahabat saya.